اغلب کسب و کارهاي نوپا و استارتاپ ها نسبت به خريد نرم افزار CRM گارد مي گيرند. البته حق هم دارند تنها چيزي که براي اين کسب و کار ها داراي اهميت است اين مي باشد که فروش و درآمد کافي براي ادامه فعاليت خود داشته باشند.


ولي در جهت کارآمد ساختن فرآيند فروش و رشد استارتاپ ها و توسعه کسب و کارهاي کوچک بايد به فکر اجراي راهي باشند که مديريت کردن فروش را براي آن ها آسان کند و بتوانند در پيش بيني فروش موفق عمل کنند.


اين موارد فقط برخي از فوايد CRM براي استارتاپ ها هستند و نشان مي دهند که استارت اپ ها چگونه مي توانند در دستيابي به اولويت هاي اصلي خود موفق عمل نمايند و کسب و کار خود را توسعه دهند.


در ادامه با چند نمونه ديگر از فايده هاي نرم افزار CRM براي استارتاپ ها و کسب و کارهاي نوپا مي پردازم.


کارآمدسازي فرآيند فروش


يک لحظه تصور کنيد با فشار دادن يک دکمه نماي جامعي از پروفايل مشتريان، تاريخچه تعاملات قبلي با آنها، وضعيت فرآيند فروش و تاريخچه قراردادها را مشاهده مي نماييد. استارتاپ ها با در دست داشتن اين اطلاعات مي توانند طراحي کمپين هاي بازاريابي و تبليغاتي را بهينه سازي کنند


نرم افزار CRM خوب به شما امکانات خيلي زيادي مي دهد. براي مثال اين نرم افزار مي تواند کسب و کارها را در جهت ارزيابي سرنخ ها کمک کند پس تلاش هاي شما به صورت مؤثر هدايت مي شود و مي تواند به طور خودکار از طريق اعلان ها شما را در مواقع مناسب به فعاليت وادار کند تا اطمينان حاصل شود که برنامه تماس برنامه ريزي شده شما برآورده شده است. با وجود ويژگي آگاه سازي خودکار ديگر انجام هيچ فعاليتي را فراموش نخواهيد کرد.


نمي توان هر مشتري احتمالي را به فروش تبديل کرد، اما يک نرم افزار CRM همچنين مي تواند به شما در يادگيري از هر نتيجه کمک کند تا بتوانيد استراتژي هاي فروش خود را بهبود بخشيد زيرا نرم افزار CRM داده هاي ذخيره شده را جمع آوري و تجزيه و تحليل مي کند و به طور مداوم راه هايي براي بهينه سازي فرايند در اختيار استارتاپ ها قرار مي دهد.


مديريت کانتکت ها


اوايل رشد استارتاپ ها، ليست کامل مخاطبين يک دارايي با ارزش است. در اين قسمت، ليست مشتريان احتمالي وجود دارد که مي توانند به مشتريان ثابت و وفادار تبديل شوند، در کنار مشترياني که مي توانند جريان مداوم و اساسي سوددهي را به کسب و کار دهند. ليست مشتريان احتمالي ممکن است در صفحات گسترده و يا داکيومنت هاي ديگر ذخيره شده باشد.


پس، در مرحله بعدي استارتاپ ها نيازمند يک نرم افزار مديريت مخاطبين هستند. نرم افزار CRM اين کار را انجام مي دهد و اسامي مشتريان احتمالي، ساير اطلاعات شخصي به همراه تاريخچه تماس با اين افراد و فعاليت هايي که بايد در جهت تبديل اين مشتريان انجام گيرد را ذخيره مي کند و در دسترس قرار مي دهد.


يک پلتفرم مديريت ارتباط با مشتري به استارتاپ ها اين امکان را مي دهد تا مشتريان را به صورت دلخواه خودشان مديريت نمايند. نرم افزار CRM پشتيباني از مشتريان را به بهترين نحو انجام مي دهد و همچنين سرعت و مقياس پذيري مورد نياز يک کسب و کار و استارتاپ ها را تامين مي کند. اين امر به آن ها امکان مي دهد تا با مشتريان خودشان روابط محکمي برقرار کنند که براي بقا و رشد استارتاپ بسيار مهم است.


براي خريد نرم افزار CRM مي توانيد به صفحه خريد نرم افزار CRM سر بزنيد و قيمت ها و اطلاعات را ببينيد.


 

نرم افزار CRM براي استارتاپ ها

بهترين نرم افزار CRM کدومه؟

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري از نگاه ايتنا

نرم افزار CRM و تجربه مشتري

مي ,ها ,افزار ,استارتاپ ,نرم ,crm ,نرم افزار ,استارتاپ ها ,افزار crm ,کسب و ,مي دهد ,ليست مشتريان احتمالي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


taskmanagement harmonibaranc golbrgeyasio bricpand zibaserver شبکه هاي اجتماعي در يک نگاه کسب و کار الکترونیک aboutsexdoll اینجا هرچی بخوای هست fakhtehcle